glädje

kom precis hem från sjukhuset, har fått tre kortisonsprutor i armen. jag ljuger om jag säger att det inte gjorde ont, för det gjorde riktigt förbannat ont rätt ut sagt. fick sitta några minuter hos doktorn efteråt eftersom att allt började snurra. men nu är det okej, jag ska vila några dagar, ta mediciner och bara hoppas på att det släpper sa han :) bara skadan i axeln kan ge med sig så kommer nog även nacken att slappna av lite :) himla bra. kvällen hos tove igår var otroligt välbehövd, världens finaste vänner, mys, kramar, prat, skratt, massage, film och ännu mera skratt! kärlek till er <3 nu ska mamma och jag äta fruktsallad, sedan blir det mys i ulriksbergskyrkan med ett gäng underbara själar! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0