faith

idag, för första natten på 5dagar har jag äntligen kunnat sova :) himla skönt.. är fortfarande lite chockad från olyckan, fortfarande har jag superont i både fingrarna och nacken. en mjukdelsskada & förvärrad wiplasch. jag vet att det kommer bli bättre & att smärtan kommer försvinna snart, men just nu känns det faktiskt jobbigt, även om det inte är likt mig att säga så. jag har nu lärt mig att man kan faktiskt inte  vara överpositiv hela tiden, för man ljuger bara för sig själv. jag får vara ledsen & ha ont, men det behöver inte betyda att jag ska klaga & tycka synd om mig själv för det. jag vet att jag klarar detta, jag vet att jag kommer tillbaka, för jag har en sån stark tro & jag vet att allt har en mening. nu ska jag på möte & sedan blir det bio, "I rymden finns inga känslor", med Erika&Hannah :)

Kommentarer
Postat av: marielle

du är stark! JAG ÄLSKAR DIG MIN VÄN

2010-09-08 @ 20:50:53
URL: http://alltommarielle.devote.se
Postat av: Sara

Exakt, allting har en mening. Exempelvis har du fått dina barn, kanske hade du inte haft den tiden eller möjligheten annars.

Livet har sina goda och svåra stunder och det är de goda man får ta tillvaro på även om de svåra stunderna får dig att växa som människa och du utvecklas i dig själv.

Du är stark som orkar så mkt, jag beundrar dig :)

p.s jag är snart hemma igen!!! :DDD

Kärlek <3

2010-09-08 @ 21:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0