11 augusti,

sluta aldrig hoppa, sluta aldrig tro.

en dag kommer den där lyckan o glädjen !
en dag lyckas man med det man så länge drömt om .
jag ska kämpa, ända fram tills dess , för jag ska lyckas.

dagen idag började med väääärldens magvärk :o
usch, så jobbigt !
just då tyckte jag synd om migjskälv, hej ego, men det gjorde ja.
jag åt en massa mat o tänkte,nu går det över, men nejenj ;p haha
jag kollade på film, JUNO !
sen lite på OS.
magen kändes därefter mkt bättre, så jag gick en sväng .
träffade sedan carro & sara en stund .
ringde Lina när jag kom hem .
Your strength is so hard to find.
jag beundrar verkligen dig, du ger aaaaldrig upp ,
nej, för det skulle inte ens falla dig in.
du har allt en vän behöver ha, du är bäst <3
Jag älskar dig, o det vet du!

imorgon blir det åseda för min del, träffa mormor&morfar , kusinerna
o Marcus&Robin ! :)
sen blir det stan o hockey med lina, sen sova hos henne!

godnatt på er fina ni .
Puuuuuuuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0