15 augusti,

och bara en dag kvar till Stockholm,Huddinge o Lag-USM,
iofs blir det bara till att titta o hejja för min del, men fyy så skönt att komma iväg ;
träffa folk, o skratta ! :D
Grönan på lördag & tävlingar på söndag !
asså det kommer bli kalas , alltsammans !
jag är glad att jag frågade , o att det funkade :D

klockan 11.00 imorgon bär det av till Värendsvallen med Hannahpanna,
sen minibuss till Stockholm! :)
en massa niiiice ,


ERIKA FYLLER 18 ÅR IDAG, O DET FIRAR VI MED ETTT STORTSTORT GRATTIS !
Ja, må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år, javisst ska hon leva,
javisst ska hon leva, jagvisst ska hon leva uti hundrade år !
ett fyrfaldigt grattis till erika, hon leve
: HURRAHURRAHURRAHURRA !

Dagen idag kommer att vara slapp, med datan, OS på tv, o vila !
mitt knä gö ont i halsen lika så!
men jag är glad som tusan !:D:D:D
för jag har världens bästa vänner !
Puss på det :*

Hannah Andersson, utan dig hade allt varit åt skogen .
Jag älskar dig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0