18 augusti,

tack alla, tack för den bästa helgen på hela sommaren !

den började i lördags klockan 11.00, när minibussen mot Huddinge bar av !
i min : Frida,Elin,Nyman,Hannah,Lollo,Miriam,Isabella & Annie ! :)
massa skratt o prat.
knäet värkte men jag sket i det, nu va det bara glada miner som gällde !
 framme tidigare än beräknat på hotellet, som visade sig vara scandic! :)
vi gick till ett stooort fint köpcenter o checkade lite, sen kollade vi 100meters finalen för killarna i OS !
hejja Jamaicam o Usain Bolt ! :)
kvällen tillbringades sedan på ett Taimatställe, sen med Mirre,elin,hannah&louise i poolen på scandic!
dom andra skulle egentligen på en The Voice-konsert i Stockholm, men det sket sig, så tillslut blev det bowling för dom!
vi missade absolut ingenting, för vi hade gaaalet skojj !
sedan blev det massa prat i bastun, !
o när dom andra kom tillbaka, tillbringades resten av kvällen på Elin&FridaE´s rum, för att fixa hejjarklacksramsor, o så! :) alla är fantasiska, o hur fina som hellt, tack för en supermysig kväll!<3

uppe med tuppen klockan kvart i 8 nästa dag, helt igentäppt o halsont till max!
men efter frukost, o lite varmt grönt te, va det andra muggar, taggad till tusen för tävlingen, o hejjningen !:D
vi shoppade "trummor" o hejjarklacks-saker på Ikea som låg precis intill hotellet ,
o sedan bar det av , o hårband med namnet på fick vi också på oss !
träffade alex, zacke o cedric det första jag gjorde typ, umgicks med dom!
sen sprang alex häck, ramlade tyvärr på sista... igen,
men ojj, va bra han ääääär! o den snällaste killen jag känner, det är han också.
lite sång o prat med han, o sen kollade jag på staven o höjden ! umgick också med martin en stund, !
superhärlig männska detdär :) friidrottare är ngt extra, så är det bara !
va också med zacke ett tag, han är galen , en jättebra kille! :)

dagen avslutades på arenan vid kvart över 6, packade sedan in oss i minibussen o begav oss hemåt!
TACK FÖR EN FIN HELG, MED FIIINA MÄNNISKOR!
jag älskar er, o det menar jag verkligen, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0