23-24 Augusti !

en sjuk helg, bästa på väääääldigt länge ! :)
den började då i fredagskväll, mamma mia-bion med Lina !
en galet bra film, så fin, o så häärlig, satt bara o log:D
sen ner till stan fö att träffa folk, först till Robban o hans vänner ,
sen till Jonas o Henke för att umgås en stund!
att det kan finnas såhär härliga människor, det är sjukt :o
killkompisar är bland det bästa som finns , det är en sak som är sann.
tack Lina för en fantastisk kväll! <3

igårkväll, lördags, så åkte vi till Daniella,Patrik,Helen,André och Pauline! :)
fikade oså, sen fixakde ella o jag iordning oss ,
åkte sedan med Johanna,Nina & ninas pappa till Pauline där vi skulle vara!
åt gott, skrattade, pratade !
så sjukt fina männsikor, det borde finnas fler utav sånna ! :)
klockan blev 22.00, då våran skjutts kom, begav oss till Hasselbacken, där det va en stor parkfest.
live-band,danstält,öltält, fina människor & BRA musik !:D
tjejerna o jag shakade loss på dansgolvet !
kvällen led mot sitt slut, klockan va halv 2 o Patrik hämtade oss !
på natten kom Emil, ellas kille, hem till oss, han sov där !
två härliga människor som är helt galna ;p man kan bara skratta åt dom ;p
morgonen kom o jag åkte hem med Ella & Emil, som skulle till stan  !
idag blir det slapp, är en aning sleten o gaaaalet trött , så ska sova tidigt !
promenixa med carro också, ! det sitter aaaldrig fel !

TACK ALLA FÖR ATT NI GJORDE MIN HELG TILL EN TOPPENHELG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0