26 Augusti 2008,

och idag säger vi ett STORT grattis till friiiiiida johansson, som alltid har varit en av mina bästa vänner ,
hon fyller då 17 år idag !:D

skolan idag har varit slapp! :)
först englska, samhäll, träningslära o sen tyska som skulle varit på Kungsmad,
men fick reda på att den va inställd..
så jag, hanna o jocke gick o fikade på stan ;)
mysigt, sen tog vi bussen hem.
jag ahr nog inte fått ett sånt här gott skratt på länge som jag fick med er ;p
heeelt sjukt va bra ni är.
träffade också erik på stationen ,
sen hem o slappa, skriva mitt OS-arbete, sen ut o gå med Carro&Sara!
och nej, jag klarar inte av dig :o förlåt.
puss på att jag går till 13.00 imorgon :*
det gillar vi , men nu ska jag faktiskt ta o sova !:)
sköööönt , sov gott gott folk! :)
PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Vem är det du inte klarar av? =/

du kan svara på msn eller nått när du ser det.

jag är nog inne :)<3

2008-08-26 @ 21:29:15
Postat av: Sara

förlåt om du inte klarar av mej , kan hålla mej undan..

2008-08-29 @ 17:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0