28 augusti,

har precis suttit o gråtit mig igenom 1 timmas Extreme Home Makeover !
att det kan finnas så fina människor som vill göra ngt såå stort
för att hjälpa en familj som har det svårt,
och att det kan finnas så starka, o jag menar det, starka människor
som klarar all den motgång o alla svåra tider.
& här sitter jag hemma ibland o klagar på att jag har feber,
hatar att man är så självisk..

skolan idag har faktiskt varit niiice, först LAB på morgonen med halva klassen,
sen Svenska o Engelska och sen Tyska , på kungsmad ;D
heeelt sjukt bra klaass, har nog inte skrattat så mkt på ngn lektion ngn gång ;p
bussen hem sen med hannah,jocke o carro.
gick upp till Mammas jobb o solade solarium, o pappa o jag va på stan en runda !:)
nu har jag varit hos carro, o snart ska jag sova :D
min dag i korta drag, som har varit perfekt ! :)
ingen träning bra , tyvärr.

nu är det TAGGA inför stockholm som gäller!^^
Lina&Johanna : stockholm, Lördag-Måndag !
shopppppppppa.. :D:D

/YO-YO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0