6 augusti,

hej alla glada.
ännu en fin dag, med fina människor .

började i linas säng med att vakna upp av datatangenternas knappande,
av datanörden själv, Lina Stensson !
vi åt sedan frukost, o kollade på en film! :)
en bra morron, mysig.
mamma kom sedan o hämtade mig klockan 1 , vi hämtade mormor på stationen,
o begav oss sedan till stan fr att shoppa lite.
ett tvlingslinne, ett minneskort till mobilen o hörluror till mobilen blev det för min del ! :)
mormor köpte ny mobil o växlade pengar för kretaresan!
efter stadsturen, handlade vi massa mat , sen åkte jag till träningen !
längdhopp med Cai, o david blev det idag !
oh allt kändes knaas !:D
på ett mkt bra sätt !
jag ääälskar detdär med att höra positiva o bra saker av ngn annan til en själv! :)
det tycks om utav mina små öron !:D
grässtyrka därefter, sen dunkade mitt huvud, o jg ville bara hem !
men efter en promenix o varmdusch så försvann huvudvärken ! :)
plus att min lilla söta mormor är här !^^
henne tycker jag MYCKET om ! <3
ikvll blir det Mamma,Mormor&Johanna-myskväll!
jennie är med calleballe o myser ! :)

nu är min packlista för JSM i norrtälje klar ! :)
jag är taggad , o har pratat med alex hela kvällen, så nu jag är happy ! :D
Tisdag (?) jag hoppas o tror att mina bästa vänner från borås, Alexander&Sara kommer till mig !!
<33

ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

HÅLLER TUMMARNA FÖR DIG!!!!!

2008-08-07 @ 10:54:17
URL: http://fridahultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0