I´m feeling great !

vissa dagar kan allt vara bajs, och joo, jag menar det verkligen !
så illa som bajs luktar, så illa kan en dag vara :o
rätt äckligt om man tänker efter !
men jag menar, om inte vssar dagar skulle vart så, hur skulle det då sett ut?
att glida fram på ett bananskal hela livet är inte kul, man mååååste få kämpa, o lyckas,
o känna att man har förtjänat det man lyckas med ! :)

aja, nog om deeptalk ,
nu äre taggggga som gäller !
tävling imorgon, en tävling som bestämmer om jag får åka på SM !
och ooooj, va glad ja är !:D
att bar få veta att man är anmäld är gaalet skojj !:D
hoppas nu att det går bra imorgon !
men om det inte gör det, så har jag ngt att kämpa för nästa säsong igen o nästa igen ...!
får också träffa underbart folk imorgon !
och det, ser jag fram emot !
längd klockan 10.00 imorgon,
och sen får vi se hur det blir med 100m, som är klokan 12.00 ! :)
sprang en runda innan, joggingtur som va sjuuuuukt skön !
benen rullade o jag skrattade till min musik som dunkade högt i öronen !
muuuuuusik är livet, så äre ! ;)

nu ska jag gå o nana, så jg sover lite inatt iaf !
bussen rullar från värendsvallen klockan 07.45 imorgonbitti !
då ska jag vara pigg o glad ! :D

take care!
/ Johanna :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0