nya tag

jaa, just precis , nya tag,  tävlingen idag gick inget annat är dåligt ! ;p
men vafan, sånt som händer , inget att deppa över !
nej, tvärtom, jag har nog aaaalrig skrattat så mkt på en längdhoppastävling :o
hoppade typ 40cm under pers i varje hopp, o höll på att döö av pinsamthet !:D
jag nästan sjönk under jorden när speakern ropade upp mitt resultat över hela nässjö !
hahaha ! Vickan,Lollo,Ida,Sofie,Jag o mickaela va det som hoppade !
jag kan inte säga att det gick så bra för ngn, alla va rätt missnöjda,
eller joo, IDA CARLSSON, hur tusan lyckas du? :o
personligt rekord, en dag som denna, med ösregn o massa motvind !
du är grym, o så är det !
o jag är så gad för din skull ! :)
fick iaf träffa underbara männsikor !
o regnvädret stoppade mig inte från att gå ut , för nejnej, jag ahde min PUNCHO !^^
aaaasniiice !:D
minibussen va också en hit !
Hannah,Lollo&Johanna, baaalders med bälterna i kurvorna!^^
ni tjejer är helt fantastiska ! <3
en underbar dag i regnet , med massa folk !
även om tävlingen gick sämre än förväntat så är jag ändå nöjd !
det har gått så bra på andra tävlingar att jag inte kan deppa !
jag är tilbaka, o kan hoppa förfullt igen, utan onda ställen på kroppen !
nu missar jag nog iofs sm, pga av att denna tävlingen va avgörande !
men det finns fler chanser !
jag är glad för alla som har lyckats ta sig dit :)
kötta järnet i norrtälje !! :D

pusss o kram janbanan !

inte för att bilden har med dagen o göra !
men faktisktsaknar jag er, o era gaaalna påhitt ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0