saknad, tänkande o gråt.

min dag har tillbringats i mjukiskläder, näsdropparflakan i handen o snopapper överallt !
men så ska det vara när man är sjuk :)
datan o tv.n har varit mina grejjer idag, är det inte datan, så är det tv.n ..
mat har jag också ätit, stup i kvarten, det är sjuuukt vad jag äter :o
men det syns ju inte, så det är nice !^^
massa prat med Alex,Zacke & Lina, ni förgyllde min dag kan jag säga.

nu på kvällen har allt varit jobbigt , men det är för att jag tänker alldeles för mkt.
tänk om, tänk om, tänk om.. 
alla tankar bara flyger runt där inne i huvudet som yra höns.
har legat i 1 h, o bara gråtit uppe i min säng.
jag saknar, jag tänker.
dina fina ord , din fina personlighet.

snart släpper allt, snart är jag tillbaka starkare än någonsin, det är så alla säger, o jag vågar tro på de nu!
för jag känner också så! :D:D
nu äré tagga som gäller.
positiva, glada spralliga johanna, är snaaart back on track !

S o v g o t t  : )
snart är det skola, sista dagen imorgon !
kommer bli fettkul att börja igen ! träffa alla underbara klasskompisar! <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad är det jag hör?

Varför har du gråtit? :( <3

2008-08-19 @ 00:04:56
Postat av: Elin

Håller med carro, vad är det jag hör?

Johanna får inte gråta så är det bara.

så jag säger som du brukar säga till mig, allt ordnar sig ska du se.

Du är bra Johanna :) <3

2008-08-19 @ 09:14:05
URL: http://elinanderzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0