22 augusti , skolstarten !

Life is easy if you wear a smile
Just be yourself, don't ever change your style

och nu har skolan också dragit igång :)
snabbt in i verkligheten & allt plugg !
2.an som alla säger brukar vara den värsta årskursen har börjat bra iaf ;)
och det bästa av allt i onsdags va :
ÖÖÖÖÖÖÖVERSKÅP för min del :o
men smart som jag är, så tänker jag inte på att jag inte når upp till översta hyllan,
så det blev bara en kort stunds lycka !^^
bytte snabbt med andy som älskade det där med att han skulle få över ist!;)
aja, bara att gilla läget, vill inte min kropp växa, så vill den inte !;D
men nu är iallafall verkligheten igång igen , och faktiskt.. så gillar jag det ! :)
klassen är perfekt, lärarna helt okej och schemat bra !(y)
inget att klaga på här inte !
jaa, som sagt har skolan idag varit kalas, slutade halv 12 :)
mys , sen ner till brandstationen med Lina&Hannah, !
ikväll blir det först bio sen ner till stan o träffa folk! :)
imorgon är det fest med Ella o hennes vänner ! fy vad jag har saknat dig ! <3

OM EN MINUT BÖRJAR CARRRO LÄNGDFINALEN I PEKING; O JAG SKA SITTA BÄNKAD !:D
                                                                       så ha en toppenkväll gott folk! :)
                                                                       det ska jag&lina ha !<3
                                                                        jag älskar lina.

tack för en fin kväll hos Plingan med träningsvännerna igår förresten :) <3
sånna behövs det fler utav !


♥looooooove / johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0