10 Juli

sista veckan på jobbet, & imorgon sista DAGEN på jobbet !
& OJ va skönt det kommer bli!
äääääntligen sommarlov ! <3

men hannah kommer jag sakna en massa, givetvis kommer vi träffas, men inte 8 timmar om dagen i 4 veckor! :/
det har blivit som en vanesak att alltid ha henne där, att skratta med, <3 :)
Träningn idad efter jobbet, hannah & jag åkte dit, skratta en massa o pratade, sen vare träning halv 5 !
kort häck för min del!
gick ändå helt okej, om man tänker på att jag inte har tränat det på typ ett år ! :o
jag va glad, ! :D
men sen kommer kommentaren : johanna, fan va dålig du är!
:s men ofta man säger så? :o
pokej at det bara va skojj, men på dig verkar allt vara seriöst !
jag menar, jag är där för att ha kul o utvecklas, inte för att försöka bli bäst i världen på en gång :o
idag va du inte snäll! :/
bättre dagar finns ! :)

imorgon, blir det kladdkaka o morotskka, sissta dagen ju !:D
tjejerna ska FIRA !:D
Josse,Malin,Sofia,Hannah&Jag !
bättre team får man leta efter :) <333
ni är älskvärda !

sköt om er, & kom ihåg att vara snälla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0