12 Juni !

Hold on to what you try to be
Your individuality
When the world is on your shoulders
Just smile and let it go
If people try to put you down
Just walk on by don't turn around
You only have to answer to yourself

den texten !



träning idag på morgonen med Lollo & Hannah , medecinboll ! :)
vad har det tagit åt alla friidrottare, alla som va där o tränade varje dag ?
nu är det liksom 4-5 tjejer varje gång, och kanske 3 killar !
igår va det bara lollo, hannah & jag då med ! ;o helt galet !
ni är iaf fantastiska, tjejer ! <3



imorgon är det tävling i helsingborg för min del, längdhopp klockan 11.20 :)
har inte jättehöga förväntningar, men klart man vill hoppa långt ! :)
ska jag vara riktigt ärlig, tävlar jag bara för att alx & sara kommer !
jag vill träffa dom, jag vill få glädje o kärlek från två vänner jag verkligen älskar !
<3
sommarkänsla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0