15 juli

gårdagen va helt perfekt .

började med att carro & jag gjorde oss idrdning här hos mig.
vi gick sedan till bussen, kollade på allsång med Jocke ,
sjöng i micken med agustina, sjöng allsång ur häftet !
& träffade sedan Tove,Malin&Jenny :)
Sex and the City på bio som gällde ! :D
den va en massa bra, och jag rekommenderar den verkligen !:)
en galen kväll i växjö säger jag bara '!
tjejer, ni är bäst ! <3

& erika, förlåt!
jag älskar verkligen dig,
och allt va mitt fel.
jag ska aldrig göra om det ! <3

idag blir det slappidapp med familjen !
kanske träna ikväll också! :)
det tycker jag om !
om bara 3 dagar är det Laxaspelen ,
då blir det mys med boråsarna igen,
sista gången på läääänge! :/
<33333

ni är dom bästa jag vet! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0