16 juli

äré sommarlov , så äré !:D
och sommarlov stavas ; SOVMORGON & SLAPP ! ;)
har också hjälpt pappsen o laga mat idag !
& handlat mjölk på macken, enbart för at få träffa underbara tove ! <3

snart äré träning med Elin som gäller ! :)
Längdhopp idag , ansattsen kan behöva finslipas lite tycker jag alt! :)
kul att Cai ska träna oss också, !

ikväll blir det myskväll med Hannah&Lollo .. o BERT !^^
jag har fixat långfilmen, och det blir en massa skratt kan jag lova ! :)
det finns för få som ni, <3

& oooooj va jag längtar tills på fredag !:D
Husvagn på Hagön, tsms med Lollo & Hannah !
kan det bli bättre, ? knappast !!
särkillt inte när Sara & Carro också ska bo där, o kanske alex också!
massa mys vid havet & massamassa kort kan jag lova !
en helt underbar tävling är det för den delen också! :)

take care , fina människor !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0