22 juli

ensam, ensammare, ensammast .
jootack !
mamma, pappa o jennie åkte till falkenberg idag på morgonen ,
jag följde inte med eftersom att inte hannah ville dit !
men jag åker istället till Lina i halmstad på torsdag, så behöver bara vara ensam
i 2.5 dagar ! :D yeey !
saknar henne, somtusan faktiskt, <3
dom dagarna med henne kommer bli bäst, ja känner det!
att bara umgås med tjejen som får mig att må bra!
och slippa allt härhemma för ett tag! :)
sen är jag på G igen när jag kommer hem !:D

nu ska jag värma mig en Billys PanPizza och smaska i mig den !:)
ikväll blir det träning, o sen ringa över lite folk som kanske vill sova hos mig inatt? :D

ha en kalasbra dag i solen fina ni.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0