30 juli

nu börjar glöden komma tillbaka, o jag hoppas den håller i sig ! :)
träningen idag va den roligaste på länge !
mkt mer folk än va det brukar vara, längden gick bra, o allt rullade på!
& jag är glad att vi pratar med varann igen !

imorgon blir det Helsingborg för att åka ut med en båt med Pappa,Jennie,Adam,Johan,Farfar&Chrille! :)
fiska o schteka på havet, det blir niiiice !
sen ta en tripp till Danmark o shoppa lite oså, det kan inte bli bättre !
havet, en varm sommardag & steka järnet ! :D
men därimot saknar jag lina, o det är inte lite heller !
har så mkt att berätta, o det har bara gått två dagar!

i måndags hann jag också med att vara i Tingsryd en snabbis med Familjen & Erikssons ! :)
gick på marknaden o badade! :)
massa mys, o nya folk !
blev därimot iputtad av ett gäng killar, men dom va rätt nice faktiskt ! :D

kom hem.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0