4juli

helt slut , jotack, en bra början på denna blogg !
Jobbet tar kol på mig !
helt sjukt !

men helgen har räddat mig, jag har haft världens bästa helg ! :)
började med jobb, vi va sega, trötta och inte ett dugg glada !
men vafan, bara att ta sig i kragen & postivt!:)
Hannah räddade dagen!
Efter jobbet var det Lina som gällde !
hem o packa väskan , sen ta bussen till stan, där lina
mötte mig med inlines ! :)
vi åkte hem till henne, pratade o så !
sen va det handla som stod på shemat !
först hemköp, men där fanns ingen färdiglagad kycklig, så vi begav oss med inlines till konsum !;D
massa god mat blev det !
kyckling, baguetter & frukter ! :)
och själcklart , BLUE KELD !^^
sedan fick jag ett telefonsamtal från teknikmagasinetkillarna ! :)
henke är kul , JOTACK !;D haha
kvällen tillbringades sedan på stan o hemma hos lina!
ojj va bäst du är vännen, <3
lina stenssson , STORT HJÄRTA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0