Halmstad 2008, med Lina! <3 24-27 Juli !

hemma igen efter 4 helt sjukt härliga dagar i Linas sommarstuga i Haverdal! :)
tack för allt !
buss, killar, aircondition, halmstad, haverdal, lina,
Bild/Stensson, stugan, inlines, snyggingar,
halmstad-trelleborg, telefon, robban&jonas, sms,
springa, cykla, Ankaret, AFTER BEACH, tylösand,
bada, sola, havet, sanddynor, småkryp, glass, godis,
nya vänner, servitören, skallen, utsikten, fina kort,
muuusik,  minifestival, killarna från jönköping, 
sommarkläder, bikini, träning, fanta, "du har en puss på mig",
friggeboden, schteeeeeek, sommarflirtar, Leif´s Lounge ,

dagarna i halmstad har varit dom bästa på hela sommaren, än så länge !
jag längtar tillbaka, och saknar allt folk ! <3
alla va fantastiska , o myskillen från AfterBeach, ååh ! :')
miss it, alot ! <3
Lina Stensson , jag säger bara det, Lina Stensson !
alla borde ha en Lina i sina liv ,men det finns för få som är som henne !
Jag älskar dig, & det menar jag verkligen , <3

ta hand om er, & ha en fortsatt bra dag ! :)

      
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0