6 Juli

Bästa människan är den som gläder sig när det går bra för andra.
 - ja, det stämmer faktiskt !
är man självisk & otrevlig går det aldrig här i livet,
men är man glad, o positiv och omtänksam går allt !
jag menar , är det inte som bäst att se folk lyckas, att se att dom blir sjukt glada & bara hoppar runt av glädje!
att se sin familj, sina vänner och andra vara glada är det bästa i mitt liv !
och nu menar jag inte att jag är den bästa, men jag tycker alla ska glädja sig åt andra också, inte bara åt sig själva,
men får så mkt mer kompisar o får en kick av att se andra lyckas ! :)
jag önskar bara att alla kunde ha det som oss,
jag önskar att det inte fanns ngn svält elelr fattigdom,
jag önskar att jag kunde hjälpa, .
jag önskar att alla skulle få ha en familj .
har man det, har man så gott som allt man behöver .
Gud, hjälp dem att fortsätta vara starka, att fortsätta kämpa.
det är allt jag önskar !

dagen idag ha varit seg, adam , mormor, carl, jennie, mamma , pappa o jag
har slöat ! :) massa mys!
ikväll blir det bubbelbad med adamsötnos & maya o michelle ! <3

njut av livet ! :)ni är glädje !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0