2 år, två lååååånga år

jaa, och NU sätts det fart på att !
efter gårdagens lilla insident i simhallen,
fick Dag spratt och började ta tag i det här
med min andning, ! nu väntar mamma
ett samtal från honom, och allt känns verkligen bra!
eftersom inte doktorerna inte kan göra ngt,
så tar vi tag i att själva, nu har jag både Hasse,Dagge & Eva, Ingela
och mamma & pappa som är på min sida, &imorgon
ringer mamma till Lund och pratar med dom,
eftersom inte min läkare vill det..
nu håller jag alla mina tummar på att dethär ska bli bra.
för jag vill inte slösa mera tårar nu.
nu är jag glaaaaaaaad !:D:D:D:D:D
tack alla fina människor på träningen idag
också btw :)<3

 en toppenträning annars idag, nu är jag heeeeelt slut.
intervaller runt lagunen och cirkelträning (30-15)
:D:D:D med växjöfria-folket också, mår man bra !

matteplugg nu, provet imorgon känns lite sådär.
blir så himlans stressad, men jag litar på dig frida.
jag ska tänka så :)

jag lever på hoppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0