blogg måndag,

ny vecka, nya möjligheter. :)
så kändes det faktiskt idag på morgonen, mkt laddad för prov
och träffa klassen igen :D:D
men inte minst, Tv-stjärna på morgonen !
smålandnytt filmade lite träning och gjorde intervjuer med Linda,
Elias och Mig på morgonen :)
lite skakis, och de klippte bort det bästa jag sa om mentla träning.,.
istället tog de ngt jättekonstigt ;) haha
men aja, ett stort smile från mig såg man iaf i hela tv-rutan !
dagen har annars varit seg, "Medlemskväll" på kvällen..
men vet inte fall jag ska kalla det medlemskväll.
allt Marie,Anna och Sofie hade planerat, gick helt i kras,
när det inte alls kom mkt barn, tyckte synd om dom.
var har all den teamkänlsan och glädjen i IFK Växjö tagit vägen?
tråkigt att säga, men sant, så sant !
kvällen va mest dryg, tänker alldeles för mycket på småsaker.
nu ska jag lägga mig i sängen, !
SovGott, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0