Halloween & Mys.

ett sånt himlans bra höstlov :)
puss på det !
igår blev det att ställa klockan på 05.45;o
ojoj, men aja, är det Ullaredsresa, så är det !
hade dock förväntat mig mer utav ullared..
inga kläder köpta.
men smink,spännen,datamus, en Venus Vibrance,hårspray
ansiktskrämer, ansiktsmasker,Bh, o ja lite småsaker :)
Lina och Jag satte oss i bilen igen efter 3timmars shopping.
tog fram datorn o slappade järnet ;)
klockan halv 2 kanske bar det iväg hemåt .
en tooppendag med Lina,Carro och Annelie :)
väl hemma igen tog vi cyklen o cyklad upp till vallen, tärning väntade!
sen blev det Hockey och lite prat med ngr asapckade gubbar ;o
träffade Robban en stund sen gick vi hem :)
kollade på "Honey", o sen somnade vi.
idag bar det av till atletikum klockan 10.30.
gymmade med Hannah, sen har det avrit en slappdag hemma i gemla för min del:)
kvälen, som egentligen skulle spenderats med Jonathan blir istället en
 hemmmakväll med Tove&Hannah, <3
fy vad jag har saknat att umgås med er ;o

mamma & hennes himla pumpor !
snart har vi ett pumpahus, men hon är bra ändå!:D:D
Tove o hannah behövs för att jag ska kunna fungera som jag ska !:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0