stupid tuesday.

för mycket tänkande, för mycket rädsla, för mycket av allting känns det som!


jag ska inte deppa för idag är det VÄRLDENS BÄSTA HANNAHS 17.årsdag !:D:D:D
hon är allt  för mig, och inget skulle funka utan henne i mitt liv !
Du är liksom ljuset i mitt liv hannah, bästa vän, <3

Jag älskar dig,♥


Skola idag, två lektioner !:) va rätt drygt , men samtidigt kul :)
ID07b säger jag bara,
träning sen, sprang inte runt sjön, andningen stoppar mig..
sen va det iaf brottarfys, inget tagg, vet inte varför, men aja, det gick bra,
fram tills sista övningen, åt skogen, resten av tiden tillbringades på golvet,
allt snurrade och jag skakade, grät mest, tack frida, erika och hannah för att ni
förstår. hemfärd och sen promenix med erika, GUD VA JAG HAR SAKNAT DIG !!!<3
kvällen slutade bra :D:D:D hannah ringde, och berättade hur bra jag va !

Kommentarer
Postat av: Frida

vill med ringao berätta hur bra du är :)

men ja ska sova nu.... <3 men jag kan göra de imon kanske ;) PUSSSSSSSSSS gumman.

2008-11-25 @ 21:10:47
URL: http://fridahultin.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag har saknat dig med! Massor! <3

2008-11-25 @ 22:17:23
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0