tänkande.

så mycket tänkade, i min lilla hjärna, det är galet ;o
alla helgon, ja.. en massa tankar till farmor.
som jag aaldrig träffat, men som jag hört så mkt gott om.
alla säger att hon var precis som jag,
lika glad, lika positiv o lika sprallig. :')
ibland  tänker jag på hur det skulle vara att ha en farmor,
men det kommer aldrig hända..
då kommer dom där döden-tankarna ;o
panik, ångest, jag vill inte dö.
då kan jag gråta en hel natt, och dagen efter mår jag bäst .
det är sjukt ;p haha
kan bero på att jag tar vara på varje sekund av mitt liv då,
lever verkligen ut allting. det är iofs bra (y) ;)
"Paradoxal Andingsrörlighet" nej, jag ahr inte en aning,
och vill inte veta, för tro det eller ej, så orkar jag inte bry mig
om min anding längre, nu ska jag visa att jag också kan.
& i min hjärna snurrar det inte runt "killar,killar,killar" hela tiden.
okej, klart man tänker , men med den uppfattningen jag har fått av dom flesta
så klarar jag mig faktiskt utan. allt handlar om sex för dom.
vafan, helt sinnes-sjukt.
"hej , vill du komma hem till mig o sova här inatt..
vi känner knappt varann och har aldrig träffats själva, men du är snygg.."
asså, jag fattar inte ;s
aja, nog babblat, orka sånt !:D
jag älskar mitt liv ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0