världens bästa tove englund, <3

just nu vill jag berätta om en av mina bääästa vänner, tove !
hon fyller också år imorgon, så grattis i förskott !
efter att hon bestämde sig för att flytta till halmstad
& gå gymnasiet där, har jag saknat henne var dag.
inget känns som det brukar, och hon behövs verkligen i
min tillvaro.. tänk alla sjuka minnen vi har ;o
; Tove- ,vi får bära bertil hem, han har svimmat( bertil är en cykel)
- kanotfärderna, ToJoHa, skattkammaren, alla sovaöverdagar,
alla skratt, sjuka prat och vara uppe mitt i natten.
tungtandkrämen var också en hit, och alla dina djur.
sadlen vi gjorde till hästen av mossa och hannah som flög
av i gödselstacken, och lådan vi grävde ner , som fortfarande
ligger under jorden hemma hos dig.. undra egentligen vad vi grävde ner ;o
alla störda samtalsämnen och alla grillfesten med förra "gänget".
jag saknar alt det där. jag saknar att ha dig hemma i gemla.
nu fyller du 17 år imorgon, o jag är inte hemma o firar din födelsedag med dig.
men du kommer ha världnes bästa dag, det känner jag på mig :)
Jag älskar dig, och det menar jag verkligen.
du är helt enkelt bäst. <3


Kommentarer
Postat av: Tove

Tack Johanna :D Du är verkligen världens bästa vän och gud vad glad jag blev när jag läste detta!! Det finns verkligen ingen som dig, DU ÄR JORDENS MOTSVARIGHET TILL EN ÄNGEL :D:D ( kom på det själv ) haha Älskar dig Johanna Adolfsson!!

2008-11-15 @ 09:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0