20 oktober

& dagarna bara rullar fram.

just ni ligger jag o tänker på MartinBecker, som jag tycker är värd allt bra i världen.
han är inte bara en supersnäll o gullig kille, han är också så sjukt stark.
och får mig att må bra :)
jag glömmer aldrig midsommar 2008.

skola idag, samhäll&ledarskap..
sen sjukgymnasten, somvanligt, ngt fel på mig.
idag va det ländryggen som va låst .. igen.
hon började också prata om min anding,
hon hade nämligen pratat med ingela om det.
då brast det, hela mitt självförtroende gick till botten.
när hon OCKSÅ säger : johanna, jag tror faktiskt inte att det komemr bli bra
eller det kansek växer bort,så det är borta när du r i 25års-åldern !
& då känns allt meningslöst. allt slit , alla medeciner.
inget kan hjälpa ? :/ fyy så mycket tårar som har runnit nerför kinderna nu.
men jag ska visa alla, även om jag inte har andingen, så
har jag nästan allt annat som behövs för att vilja utvecklas.

igår va jag en idiot mot marcus, och det ångrar jag, djupt.
du är den bästa killen i min värld.
glöm aldrig det. <3

nu ska jag gå en sväng, och låta tankarna flöda, och förhoppningsvis
vara på topp igen när jag kommer tillbaka :)
ha en fin kväll. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

johannaälskling. <3

fy så orättvist, jag önskar att något kunde hända mig nångång. Mig gör det ingenting för jag håller inte på med nån idrott, så mig drabbar det inte. men du. varför ska allt hända dig? Jag kan lika gärna ligga här hemma och ha ont. Du som är så bra och underbar på alla sätt. du är inte värd sånthär.

<3

2008-10-20 @ 18:09:28
URL: http://carolineglaans.blogg.se/
Postat av: Frida

åh vännen <3

det gör ont i hjärtat på mig när jag läser detta!

kan vi inte ta en fika nån dag och verkligen prata? :) jag vill verkligen det! Pusssssss <3

2008-10-20 @ 19:48:28
URL: http://fridahultin.blogg.se/
Postat av: Johanna

frida, jag behövder dig :)

du är en av dom som känner mig som bäst !

jaatack, det vill jag gärna, <3

2008-10-20 @ 20:30:08
URL: http://johannaaadolfsson.blogg.se/
Postat av: Kim

Du kommer klara det Johanna! Med din vilja och glädje klarar du det mesta!

<3 !

2008-10-21 @ 11:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0