20081006

& grattis till lillasyster på namnsdagen :)
en fin söndag igår, slappdag mest
sen hockey med laajn , träffade okså "Kingen" ( marcus )
;D haha, en trevlig kväll.
sen fick robban köra hem oss..
kallt som satan va det ;o
väl hemma hos lina, pratade vi lite, sen kom pappsen o hämtade mig.
det blev sedan pizza med NYTTIGA familjen ;)
pratade sedan med folk på datorn, sen sov jag !
skolan idag har varit niiiiice ^^
först träning på morgonen, första träningen på grundsäsongen !
SJUUUUUKT GÖTT.'
som jag ahr längtat, jag va sjukt taggad.
men positiviteten försvann redan på uppvärmningen.
andingen krabbade o allt gick åt skogen, men jag gav mig f-n på att skulle gå hela vägen.
och jag klarade iof allt, men jag vill också kunna andas.
och det värsta var att en viss kille kommer o HÄRMAR hur jag låter när haf får ett sånthär anfall ;o
asså ni fattar inte hur jobbigt det är. och du kan gärna sluta upp med att göra så, tack :)
jag va lite depp efter, men sen började jag skratta nästan direkt..
HALLÅ, jag klarade allt !:D:D
känner dock att det kommer li massa tårar denna innomhussäsong..
andningen vill sig inte, o då blir jag bara ledsen,
men glada johanna, kommer ni ALDRIG sluta se !:)
yeeeeeey !:D

pusss på en härlig dag :)
<3

lLOVEIT !


Kommentarer
Postat av: Frida

Kalle kan ju ta sig!

blev så arg när han höll på sådär!!!! :/

2008-10-07 @ 11:28:29
URL: http://fridahultin.blogg.se/
Postat av: Johanna

till frida :

jaa, det med !

fast detta va sebbe som sa till mig..

han härmade mig, och skämtade bara om det.

även om det är en småsak, så blir jag sjukt ledsen ändå !

<3

2008-10-07 @ 20:26:04
URL: http://johannaaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0