fin dag med fina människor,

precis så kan man beskriva min dag :)
sov länge idag på morgonen, behövde verkligen det !
sen blev det bussen med carro och sandra.
mötte upp lina o åt lite :')
kollade på ngr som dansade inne i tegnergallerian, innan vi
begav oss till filmstaden, för att kolla "Mamma Mia"-bion.
med singalong-version :D
sångerna va textade så alla satt o sjöng med !:D
när jag kom hem, ringde jag tove, och åkte sedan hem till henne!
och efter en mysig kväll med skratt,tårar, massa prat och allt möjligt
åkte jag hem igen :) fy en sån bra kväll.
Jag älskar dig tove, och jag saknar dig redan ;o
du behövs här hemma i gemla <3
imorgon blir det att åka till åseda, för att hälsa på mormor och morfar
och självklart kusinerna också :)
got mat och god efterrätt väntas !:D
och självklart massa skratt också!^^ haha !
kvällen igår va förövrigt bra, lakers, filmkväll och maaaassa skratt !

pusssssssss

jag älskar er, av hela mitt hjärta, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0