och ännu en söndag.

I'm not gonna stop
That's who I am
I'll give it all I got
That is my plan


söndag den 19, och bara en vecka till boråsarna är här i gemla !:)
min helg har varit Amazing !
Lina kom hit i fredaags, vi kollade film, gick en lååång runda, pratade
kollade idol, skrattade och umgick med mamma :)
på lördagen gick vi upp tidigt, solade på mammas jobb, sen åkte vi till stan.
gick runt sjön, åt på Waneys Coffe :) sen åkte vi till Hovsaga o kollade innebandy !
hem till lina sedan för att fixa.
därefter blev det bio "Rallybrudar" med Linda,Jonna,Carro,Klara,Lina&Jale !
toppen mysigt, och fyy va vi skrattade :) SÄMST film ;) haha
hem till lina, massa telefonsamtal påvgen hem, mys !
lagade mat när vi kom hem, sen gick vio la oss :D
uppe med tuppen idag, klockan 08.08 vaknade jag.
lina skulle iväg till Oskarshamn o spela innebandy, så jag åkte hem halv 9 :)
gjorde engelskan, pratade med martin o efter det va jag glader !:D
film med lillasyter, o snart ska jag ut o gå :')

har förresten fått en medecin nu, som KANSKE kan hjälpa mot mina andingsbesvär :D
har aldrig testas på ngn, men det kan hjälpa !(y)
:D:D:D:D:D

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0