080916

mysdag med varm choklad , duntäcke , skönaste kudden & en bra film! :)
har legat hemma o snorat hela dagen , också pratat med viktor en stor del.
en mycket trevlig kille från göteborg :)
en slappdag helt enkelt, det var behövligt kan jag säga !
bara ligga vid tv.n & halvsova framför Bring it on - All or Nothing, en supermyig film
kan jag säga! :') 4 av 5 toasters !^^
ikväll blir det att jag ska duscha , mitt hår är sååååhär fettigt !:o
får se om jag ska till skuuulan imorgon, mår iallafall mycket bättre!:)
fick också ett ryck o sprang ut till brevlådan innan
& gissa vad som låg där? joooo, alla skolfotona :D
första gången i hela min skolgång jag ahr lett med tänderna tror jag !
& jag är ändå helt okej nöjd!
det enskilda blev bättre än gruppfotot iallafall!:')

jag måste bara säga att min klass är något extra !
& på söndag är det klassfest med tema : YRKE.
topppppppppen, kanonkul !!:D
nu är det vila i tre veckor från träningen, o det är behövligt kan jag säga !
men ooj, jag kommer vara såååå rastlös, men det får bli låååånga o
mysiga promenixer om kvällarna istället!:)
puuuuuusss på att jag äälskar livet .

med ett leende på läpparna klarar man allt det som är svårt.. glöm aldrig det !:)

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, vi kan gå ut & promenixa en hel del tycker jag ;)

det blir kalas!

2008-09-16 @ 18:33:31
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0