080917

åt skogen med den här himlans tråkdagen !
har inte gjort någonting, data-tv-mat-data-tv-mat..
hejja mig (y)
imorgon blirdet förhoppningsvis skola , &
efter det blir det Castorama , kommer bli sjukt kul !!:D
Slägga-Kula-Diskus&Spjut !;)
kommerju flyga med släggan, men vatusan :p
KUL kommer vi ha iallafall!:D
taggad ä bara förnamnet på vad jag är!^^
Louise & Jag siktar på att iiinte komma sist.. får se hur det blir med det !
nej, nu ska jag ta mig en kopp varm choklad o sjunka ner under mitt underbara täcke
o kolla lite på IDOL !:) martins kompis ska tydligen vara med för tredje året i rad,
han
hejjar vi på!;)
joo, justdetja, måste rekommendera denna filmen : Jersey Girl.
så sjukt fin, jag bara grät o grät .. hemsk men ändå så fin .
check it !!!

pusspusspusspuss. ♥ /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0