080928

livet är en gåta, du är gåtans svar
allt annat må försvinna, om du blott stannar kvar .


en helt underbar helg :)
började i fredags, som kanske inte va en höjdare.
men kvällen hade sina ljuspunkter iallafall !
tack till robin som va såhär snäll mot mig,
& tack till marcus som är världens bästa kille. <3
lina & carro är också värda varsitt STORT guldhjärta.
ni är allt. <3
åkte hem med pappa vid halv 1 :)
somnade dirre , sen va det dags för uppgång ... igen

klockan 08.00 blev jag väckt, o vid 9 rullade saaben till öland!
hämtade upp johanna i lessebo, en hääärlig tjejkompis till min syster,
vi släptte av dom i kalmar, för gymnastikdag !
sen åkte mamma,pappa o jag över till öland, sveriges mysigaste ö !:)
lööööööööv it !
vi strosade runt på borgholmsgator, o bara njöt av det underbara vädret .
vi tog en fika lite här o där o åt sedan gooood mat !
rullde sedan vidare till köpingsvik, för att kolla på massa gårdar, som sålde rotfrukter .. and so on.
det va skördefestival liksom!^^
mamma fick idén med pumpor, o ska bli stormästarepå att odla sånna;)
vi åkte sedan runt på på färjestaden lite,där jag hittademassa nya friidrottskläder o andra kläder.
nu är snart pengarna slut, men på lördag fyller jag ååååår^^
efter färjestaden, åkte vi över till kalmar igen!
fikade på vääääärldens mysigaste café.
Café Dream :) satt där o njöt av solen med mitt African Robious-te !
klockan rullade på, tills den blev 6, då vi hämtde Jennie&Johanna.
jag fick också möljigheen att testa en gymnastikgrejs, o jag tog chansen!
alla jennies gymnastkompisar checkade ^^
kände mig bra för en gångs skull!;) haha

på kvällen blev det staden som gällde
åkte busse in med carro
gick till Söder, till Linas morbror !:)
fick tårta o pratade o skrattade en massa med lina o hennes uuuunderbar släkt.
spelade sedan " med andra ord " och " sista minuten " :)
heeelt sjukt mkt skrattade jag !
jag säger bara : HAAAARRRY !:D hahaha
vid klockan 00.00 ungefär, begav vi oss in till City, träffade folk o flamsade runt !:D
på väg hem träffade vi också robban, trevlig prick detdära !
blev sedan massa skitsnack o skratt med lina o carro tills jag sedan somnade helt pangbom !
söndagen började med lite mat o lite prat.
sen staden, köte mig en väääärldsmysig kofta !:)
I liiiike it , very much !^^
dagen har bestått utav mys på ballkongen med godsaket, filtar,täcken o kuddar.
har njutit av solen, o pluggat engelska !:)
kvällen har sett ut såhär : CARROCARROCARRO !^^
jag gillllllarT !;)
sen blev det pomenix med jocke,totte o tobbe också!
nu är jag tröttt :D o ska snart sova !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0