10 september 2008 :)

äntingen, för första gången på väldigt länge, kom jag hem med ett leende på läpparna !:)
träningen gick äntligen bra, o jag känner mig stark.
andingen ska fantamig inte stoppa mig längre .

& nu är det också klippt, håret alltså!^^
väldigt kort, men är faktiskt rätt nöjd
skönt att bli av med en del av håret :)

en dag i panik o ångerst men annars en toppendag !:D
sent igårkväll fick jag reda på att världen skulle gå under idag..
en aning panik, ville inte fatta!
kändes bara sjukt, o overkligt.
som det också va , men det kunde hänt.
jag har iaf haft panik, o tänkt en massa.
gråtit o skakat.
jag har inte hunnit med allt jag ska än.
jag har inte gjort det som står på min lista :
-göra innan jag dör !
men tack iaf zacke,alex o anton som igår räddade min kvälll genom att lugna ner mig !^^
att det kan finnas så fina människor !
& lina o hannah i skolan, inget utan er, säger jag bara !<3
ska jag dö, ska jag dö tsms med er två hållandes i handen.

imorgon är det knatte-os , som vi 2.or på ID ska hålla i :)
kommer bli en toppendag känner jag !
Marika & Jag ska vara uppvärmningsledare , o det kommer bli sjukt roligt !
400 barn som springer runt !;) såå himlans söta !

tack för mig !:D
/ yo-yo ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

du....SÅ söta är dem dock inte :p

hahaha, är liksom för stora för det! haha

tror med det blir en bra dag :)

2008-09-10 @ 18:33:51
URL: http://fridahultin.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag släpper inte din hand kan ja lova dig! <3

2008-09-10 @ 18:47:20
Postat av: Johanna

Jo, frida :D

dom äääär söta :D du ska se bergundabarnen :D

2008-09-10 @ 19:57:02
URL: http://johannaaadolfsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag har fortfarande panik, kvällen är inte över, och sen säger domf aktist att detta ska pågå i en månad :|

2008-09-10 @ 20:56:19
URL: http://elinanderzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0