20080930

snaaaart oktober, o snaaart min födelsedag !!:D
och snaaaart 1 år tills 18, körkort, utgång, myndig, jaa, allt det där!:)

JAG ÄR TAGGAD !!:D
men först o främst är det 17 år som gäller (:
bara leva livet, hur skönt på en skala är inte det?
SISTA SOMMARLOVET , blir det under min 17åriga tid !^^

men orka prata om det ? naaae.
min dag har bstått utav skola, fast bara två lektioner, matte & tyska.
matte-martin va inte på rätt humör idag kan jag säga ;o
tyskan därimot va naaajs :)
Ich liebe meine deutschclass!^^
buss hem med carro, massa prat o skratt.
sen blev det staden för att byta storlek i skorna jag köpte igår.
preomenix somvanligt med jocke&carro sedan :)
ni är betyder så mycket mer än guld.
med er kan jag vara precis den jag vill o skratta tills jag ramlar.
tack för att ni är så fina människor, <3

när jag kom hem hade jag minst 30 grattiskommentarer på bdb.
blir man såhär glad !:D
lördagen kommer bli GREAT , I feel it in my lilltå!^^
just nu väntar jag på att jag ska se en "martin-skylt" som loggar in på msn !
för han vill jag prata med nu !:D

pusssssssssssssss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Johanna, det är du som är bra.

till dig kan jag säga precis allt till, och du finns alltid där för en.

Du är värd mer än guld! <3

bättre vän kan man inet få!

2008-10-01 @ 17:56:09
URL: http://carolineglaans.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-01 @ 17:57:59
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej alina :)

jaa, va roligt :)

har inte så många tittare direkt ;p men det ärkul att skriva!:)

2008-10-01 @ 21:19:30
URL: http://johannaaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0