4 september 2008 :)

Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for

jag har några av världens bästa vänner ! :')<3

skolan idag va slapp .
träningen va rolig, va inget som hellst taggad inför den.
va mest nere o orolig.
efter uppvärmingen krabbade andingen-då sjönk allt... igen.
men jag bestämmde mig, o jag klarade det !
längen gick sjuukt bra !! :)
skrattade mest under hoppningen!
anna, sebbe o christian hoppade tsms med mig!
o massa akrobatik avmed sebbe o anna fick vallen se !^^
ha en fin kväll med IDOL  TV !;)
take care /
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0