7 september - affropowerdans !!:D

jaa, jag säger då det !!:D
AFFROPOWERDANS !!
fyfabian så roligt :D
tack frida för att du frågade om jag ville med,
för det va verkligen sjukt skojj, plus att det va jobbigt !
jag rekommenderar verkligen det .

en galen lördag btw !
ojojoj säger jag allt.
började med att lina o jag träffade Lisa o company.
dom åkte sedan till hovsaga,
lina o jag gick till hemmakväll, hittade två skånekillar,
följde med dom till deras hotellrum, där hela deras innerbandylag va !
hejja oss (y) haha, sjukt kul folk !
efter massa lustiga händelser, begav oss lina & jag till staden,
där vi mötte upp lisa, sedan gick vi till grace, där vi träffade robban.
som ni förövrigt ser på bilden dänere, har väldigt ont i sin höft .. han är nog borta i minst 3 månader ;)
hahhahahaha :D fyy asså! skratt blev det mtk utav !
sen kom också gustav o tillslut också stoffe.
vid halv 3 va vi hemma hos lina igen, skrattiga o fjantiga satte vi oss vid datan !
pratade lite med alex, som två minuter senare ringde ! :)
pratade sedan med han ända till halv 6 i morse, då jag slocknade som ett ljus.
massa skratt o prat om allt o inget med alexander .
du är fantastisk. och det vet du redan ! :)
ett o annat prat med alla hans kompisar också! haha, ojjdå.
vilken kväll/natt säger jag bara !
jag har haft å sjukt skojj !:D tack fina människor !

& nej, du gör det inte lättare genom att säga sånna fina ord .
det funkar ändå inte.



på första bilder ser alla hur oooont robban har i sin höft !;)^^ haha

Kommentarer
Postat av: Frida

ja vilken tur att ja ringde dig =)

vi får ta o införa en tradition kanske på söndagar!?

va beredd på träningsverk i ryggen imorron, d hade ja förra gången iaf :p

Pussssss!

2008-09-07 @ 17:56:46
URL: http://fridahultin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaa, det tycker jag verkligen !:D

det hade varit toppen !

haha, men det är det värt !:D

Pusssss !

2008-09-07 @ 20:40:57
URL: http://johannaaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0