090426

WHAT a day ;o Vårshowen va helt galet bra ;D:D:D jag grät mig igenom
scenen när  "My heart will go on" ;) den musikalen är att rekomendera!
när jag kom hem, så gick vi direkt till Peda&Lillus och lille sigge :) den
ungen är heelt underbar ! kramar,pussar,fjäsk,lek,gunga,springa,krypa,
en toppenkväll med familjen och underbara vänner :) väldigt god mat också
bör tilläggas !:D hannah&carro fick ett ryck, o ville cykla till alvesta, jag hängde
med, också jocke !:D vi köpte godis, sen begav vi oss hem till marcus, där
nicke, ricke, jocke, marcus, mange & petter var ! en trevlig kväll. :)
vi cyklade hem vid 23.00, men kom inte långt förrens vi blev för rädda,
ringde hannahs pappa, som körde bakom oss hela väen hem :) nu
har jag sjukligt ont i halsen, ska till sjukhuset imorgon, pencillin behövs !
hatar halsfluss.. nu väntar sängen ! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0