en engelsk dag

började med nationella, writing i engelska :) det gick bättre
än förväntat. sen matte, fick tillbaka naturkunskapen som jag
inte är fullt nöjd med..  sen umgicks jag en stund med  Frida,
Karolin &Lisa och därefter med  Daniella, Daniel, Erik & Jack
innan jag och malin hade nationella, speaking ! som gick
riktigt bra faktiskt !:D:D möte med alla idrottstvåor inför
handikapps-os innan hannah,anna och jag spatserade
ner mot staden, dom åkte o tränade, jag träffade marcus&marielle.
det blev därefter ändrade planer, ! men som tur va, kom carro,rebecka
och klara till stationen och underhöll mig en stund (y) jag åkte till
träningen, och kollade en stund ! imorgon blir det bio med ngr
friidrottstjejer, (: (y) snart valborg, vilket betyder fetingfest vid
båtsmanstorget :D greeeat , TAGGA ! puss

Kommentarer
Postat av: Lise

vilken bio ?:)

2009-04-29 @ 11:32:05
URL: http://liselottehultgren.blogg.se/
Postat av: malin

so god damn nice imon!:D

och bion var gerat!

2009-04-29 @ 23:59:29
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: malin

great skulle det stå ^^

men tänkte efter och kom på att bion var: SWEET BABY JESUS great! haha

2009-04-30 @ 00:00:12
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: johanna

svar malin :

ja, den va sweet bady jesus great ^^

malin, imorgon är det paaaarty !

och vilka ska shake-a loss då? :D:D

VIVIVIVI!

2009-04-30 @ 00:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0