SWEET BABY JESUS

min dag ; simlärare, sjukhuset, apoteket(antibiotika ock remaxin),
träffa underbara människor, såsom: anton,marielle,erik,martin,
sara,simone,gustav&ida :) , åka in till stan med malin&hannah,
träffa erika,adam,emelie,kim&johanna, mat vid växjösjön :')
träffa erik & simon, BIO !:D:D 17again !(y) jag sov dock halva filmen,
och hostade den andra halvan.. när jag sen kom ut, hade jag ingen
röst! inte kul. men nu är jag hemma, och jag har haft en underbar
dag (: btw så var biosalongen fylld av 10friidrottare och 6andra (y)
vi hade övertaget så att säga;) nu ska jag sova, ! sjukhuset klockan
10.00 imorgon, sedan staden med hannah&carro (:


en ny kjol inhandlade idag, en hög sådan :) ser kanske inte jättefin
ut här, men den är faktiskt fin, tro det eller ej !:D och den är rosa !(y) :D
sovgott :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0