valborg

min dag började vid 8, jag duschade och fixade lite,
innan mamma körde mig till doktorn (: sjukgymnasten
masserade mig innan jag träffade carro på stan,
vi träffade och simon&erik som vi gick med en timma kanske:)
sen stötte vi på marcus & joel, jag gick med dom till excelle,
medans carro gick o tpg ett pass-kort :D andreas&ronja kom
till pizzerian, och vi spatserade vidare till en bänk där vi satt
en stund :) carro&jag gick till stationen där vi träffade marielle,
:) den tjejen är  underbar. på vägen träffade vi blandannat,
madde,max,sara,klasskompisar,olof,sara,växjöfria-folket,!
vi mötte upp hannah, innan marielle åkte hem (: sen träffade
jag anton en snabbis innan hans buss gick, och sa grattis oså :)
carro & jag tog kvart i 4-bussen hem :D nu har jag bytit om
och är sjukt taggad för fest :D (y) ska till erika och fixa deras
hår sen åker vi på förfest hos anna !:D ha en fin kväll :)

staden                                                      feeest

Kommentarer
Postat av: marielle

du är underbar :) & jättefin bild johanna, du är så söt!

2009-05-01 @ 21:47:01
URL: http://alltommarielle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0