familjemys

:') just precis det, familjemys, har vi just nu (: tänkte bara smita in med ett inlägg, innan beck börjar igen! vi sitter framför  tv.n med varm choklad, mjölkchoklad, nypressad apelsinjuice och maassa godis (lina, jag bröt det med att jag inte ätit godis på länge^^) :D:D göött! min familj är i en klass för sig! mamma, jennie & jag har haft en tjejkväll med massa prat om allt mellan himel och jord :) helt underbart! nyss kom pappa hem, och vi kollar på beck.

dagen idag har spenderats med mamma, pappa systeroch mormor (: det va 1.5vecka sedan jag träffade jennie, så ni kan ju förstå att det blv mycket kramar och syskonsnack! TOPPPPPEN! vi åkte till åseda, installerade en ny tv till mormor, jennie och jag gick en sväng, sen åkte jag o jobbade :) jobbade idag med emma, oj, en sån härlig tjej ! great :)

hoppas alla mår bäst! hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0