i need you more and more

en fin kväll igår som egentligen skulle spenderats med oskar, men efter lite strul, så bestämde vi att vi tar det en annan dag :) jag fick istället tillfälle att umgås med två utav mina finaste vännner, sara och jocke ! det blev skratt, prat, smoothie, godis och ännu mera skratt! lite friidrott på tv också! :) underbara fina ni<3

kvällen ska jag spendera med frida, först österfotboll & sen fika på deluxé, sedan tillbringar jag natten hos henne, och jag ser fram emot mkt prat, för jag lovar, vi har mycket vi behöver ta igen, :)

take care och ha en fin dag :)

haha, en underbar bild från JLLF-tiden! :D oj, man kan ju inte annat än sakna den!

Kommentarer
Postat av: Frida

JLLF :)



oh va vi har tagit igen en massa nu! vi var ju lagom trötta bådatvå påvägen hem från malmö, haha. Vilken kul helg med dig!!! nu har vi ny energi till en ny jobbarvecka. Sköt om dig min vän, ses snart. PUSS

2009-08-02 @ 22:32:59
URL: http://fridahultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0