jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Lars Winnerbäck in my heart!

+
för en härlig simlektion!
för pskyologi som är sjukt kul..
för en underbar kväll på värendsvallen,
för att jag blir tränare tillsammans med Jenna
för 97-gruppen på onsdagar&fredagar!

för att hannah&louise är toppen <3
för att min förkylning börjar släppa lite.
för att jag åker till oskar imorgon :)
för att jag fick prata med fina anton&filip idag!
för att vi är lediga imorgon:D:D

& vet niii?
inga minus idag inte :) gick hem från skolan, men efter
3timmars sömn mådde jag faktiskt bättre igen (: (y)
har tillbringat min kväll på värendsvallen tillsammans
med hannah,louise,erik&elias! (y) fina vänner det där!


snyggast i stan med hannahs glajjor ;)

Kommentarer
Postat av: LOUISE

Sv: Ja, jag misstänkte nästan att det var du. Kul att du tyckte han var söt. Det är han! Tack så mycket! <3

2009-08-28 @ 22:23:12
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0