karloskar 2009

oj, en helt galen helg om man kan säga så! sjukt ;p fredagen började med jobb, jenny & jag kan ha haft den bästa jobbdagen på läääänge ! oj va vi skrattade, hela tiden! det blev sedan förfest hos alle, det va ju rätt mycket folk kan jag meddela och jaa, det va kul! dans, skratt, sång, och massa prat med johan & måns! fina killar! (y) sen blev det staden, träffade s sjukt mkt människor, det bara kryllade! min kväll tillbringade jag sedan tillsammans med oskar :') mycket mysigt ! åkte kvart över 2-bussen hem tillsammans med jesper! längesedan man träffade han, så det va kul (y)

lördagen började lite sådär, jag ryckte upp mig, och for in till staden för att därefter åka till marielle :) det blev sol, bad och maasssa maasssa prat :) det behövdes! har inte träffats på sååååhär länge! hon är verklige sjukt fint den tjejen! bussen gick, efter många om och men till staden klockan 19.35, ! vi träffade hannah,  tove, sara, carro och malin, och vi strosade därefter runt på staden en stund! kvällen spenderades sedan med olika folk hela tiden, träffade även en gammal vän, simon på staden, sjukt kul att träffas! 3 år sen sist, helt galet.. härlig kväll :D timmen innan bussen gick spenderade jag tillsammans med oskar! och jag lovar att det va den mest händelserika timmen i mitt liv ;p helt sjukt ! nu ska jag faktiskt gå ut o sola en stund ! ha det fint, PUSS!

Kommentarer
Postat av: liselotte hultgren .

shitt vilken fin bild!:o<3

2009-08-09 @ 20:41:55
URL: http://checked.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0