livet

Jag älskar doften av när varm asfalt blandas med regn,
jag älskar känslan av att springa tills benen inte längre bär,
att skratta som bara jag kan, att glädjas åt att andra lyckas,
jag älskar känslan av att ligga & kolla på stjärnona en hel natt,
att träffa nya vänner,  att tillbringa tid tillsammans med de man
älskar, att hjälpa andra. Jag älskar doften av nyklippt gräs,
härliga sommarkvällar vi standen, kalla vinterkvällar under täcken,
mysiga höstkvällar med tjocka stickade koftor  & te, fina vårkvällar
ute på altanen med filtar & doften av utslagna träd. Jag älskar känslan
av att ligga i snön & göra en snöängel, att umgås med fina vänner, '
att bara vara mig själv, att känna att man är umtyckt för den man är, '
att känna att man räcker till. Jag älskar känslan av att umgås med
familj och barndomsvänner, att bada tills man är blå om läpparna,
att flyga & se världen ur ett annat perspektiv. Jag älskar känslan av
att veta att jag är jag, och ingen annan är som jag. Jag älskar mitt liv,
och lever det som bara jag kan!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin du är!

2009-08-21 @ 18:24:00
URL: http://fridahultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0