när livet sviker är det bra att vara två

jennie, jag älskar dig <3

 en bra dag, som började vid 08.00, sjukhuset väntade.. hate it.. men whatever :) det gick väl okej.. jag åkte hem en timma senare, sov 2 timmar, sen åt vi en god frukost tillsammans, hela familjen (: mycket mysigt.

ngr timmar senare så åkte jag iväg för att jobba (: träffade på emma, och blev mycket glad :) jag gillar att jobba med henne! hon är toppen. :') en underbar dag med ungarna, vissa är jobbigare än andra, men de två sista grupperna är helt underbara ! mycket skratt och fjant ! vid 8 kom mamma, vi åkte direkt till akuten.. systeryster har ramlat med moppen, jag får panik, ber mamma att gasa.. tillslut är vi framme, jennie är okej.. tack gode gud :) nu ligger hon fortfarande kvar, men jag hoppas på det bästa (:jag fick massa flashbacks från olyckan med nacken så pappa fick hmta mig, jag fick panik !

ta hand om varann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0