someone´s watching over me

en superhärlig dag igår (: en johanna, med ett stort leende på läpparna hela dagen! Jag tillbringade eftermiddagen i parken tillsammans med kusinen och syster, det  nalkades humorkväll ! sjuuuukt roligt ! Jojje Jönsson kan vara helt underbar. Dag-Otto!!! :D men skratten som kom både från publiken OCH komikerna, riktiades nog mest åt killen bakom oss ;) killen som skrattade högst, som gal som en tupp, och upprepade allt och gav kommentarer! killen var underbar! :D

jag gick till sara efter detta, tillbringade kvällen tillsammans med henne och myyyycket prat (: hannah, simon och martin kom även efter en stund, det blev film (björnbröder2) :) mysigt ! dock somnade jag,

de gick hem vid kvart över 12 typ, och lämnade mig ensam hemma tillsammans med jennie, som somnade direkt :) jag somnade 2timmar senare med tårar i ögonen.. det blir inte alltid som man tänkt sig, antar jag!  men det löser sig!


detta är min fina vän, marielle! hon som alltid får mig att må bra!
hon är värd det största hjärtat som finns

Kommentarer
Postat av: carro

tårar iögonen, vad är det som har hänt? :( <3

2009-08-30 @ 16:51:41
URL: http://carolineglaans.blogg.se/
Postat av: marielle

du är den finaste jag vet johanna. du är mitt hjärta.

2009-08-30 @ 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0